סופר ווין משתפת בארבע זכיות בלוטו שהדהימו את העולם

הזוג הנדיב: טום וקתלין מוריס מבריטניה זכו ב-3.5 מיליון ליש"ט בלוטו בשנת 2013. במקום לבזבז את זה בשפע על עצמם, הם החליטו להשתמש בחלק ניכר מהזכייה שלהם כדי לעזור לאחרים. הם הקימו ארגון צדקה בשם קרן מוריס, התומכת במטרות שונות, כולל הוספיס, בתי ספר וארגונים למען בעלי חיים.

הזכייה המשפחתית: משפחה מאירלנד עלה לכותרות ב-2019 כשזכתה ב-175 מיליון יורו בפרס ה-EuroMillions האירלנדי. המשפחה, בה תשעה אחים, חשבה בתחילה שהם זכו רק ב-2.50 יורו כל אחד. עם זאת, הם היו מאושרים מאוד כשהבינו את הסכום האמיתי של הזכייה שלהם. המשפחה נשבעה לחלוק את הכסף ביניהם ולהשתמש בו כדי להבטיח את עתידם.

הזכייה הכפולה: בשנת 2018, גבר ממלבורן, אוסטרליה, זכה בשני פרסי לוטו נפרדים בטווח של שבוע. הזכייה הראשונה הניבה לו 46,000 דולר, בעוד שהזכייה השנייה, שבעה ימים בלבד לאחר מכן, הסתכמה ב-1.4 מיליון דולר. הסיכויים לזכות בשני פרסים גדולים בתקופה כה קצרה הם כל כך אפסיים, מה שהופך את הסיפור שלו באמת מדהים.
מאגר משרדי הפיס: בשנת 2012, קבוצה של 16 עמיתים לעבודה מניו יורק זכתה בקופה של 319 מיליון דולר. מגה מיליונים. מה שהפך את הסיפור שלהם למעניין היה שהם שיחקו יחד כחלק מההווי המשרדי במשך שנים, וכל עובד הימר בכמה דולרים בכל שבוע. כשהם סוף סוף זכו בקופה, הם חגגו יחד ונשבעו להמשיך לעבוד למרות עושרם החדש. הם הפגינו את האחווה ועבודת הצוות שיכולים לצמוח מהשתתפות קבוצתית במשחק הלוטו.

נגישות